Special Labor Day Weekend Offer: 2 for 1 on Emerica T-Shirts! I get it! Thanks!

News

Win Leo's Shoes and Skateboard!

Skip to the rants (39)

Win Leo's Shoes and Skateboard!

Wanna shred the gnar up an eight stair just like Emerica pro Leo Romero? Well, if you win a free pair of his Emerica pro model shoes and a complete Leo Romero skateboard, you will magically be able to! (Not!) Enter on the contest page for a chance to win now! This contest will bite the dust on April 3, 2009.

Share this on:


(39) responses to: Win Leo's Shoes and Skateboard!

  1. sweet im 1st i wanna win that

    popatart's Emeritar popatart Posted:
  2. 2nd

    Cameron's Emeritar Cameron Posted:
  3. read the name who cares who read this first

    youguysarefags's Emeritar youguysarefags Posted:
  4. so is it going to be one of his new toy boards there giving away?

    matt duncan's Emeritar matt duncan Posted:
  5. That would be awesome to win.

    vaskater13's Emeritar vaskater13 Posted:
  6. nicee

    Armin Halvadzic's Emeritar Armin Halvadzic Posted:
  7. Got my fingers crossed...

    dante's Emeritar dante Posted:
  8. i like how they didnt mention it being a baker or anything....CAUSE HES ON TOY!!!!!!

    scisssorhands's Emeritar scisssorhands Posted:
  9. i'm the 8th guy let a comment im french
    GIVE ME THAT !

    Jujunordo Back-Man's Emeritar Jujunordo Back-Man Posted:
  10. УРААААААААА!

    Vlad's Emeritar Vlad Posted:
  11. aye i need shoes and your leo shoes is soo good hook me up

    shawn's Emeritar shawn Posted:
  12. i want the SK8 and SHOES PLEASE!!!!!

    ccmex0's Emeritar ccmex0 Posted:
  13. im the winner from Chile Ok XD

    ricardo360's Emeritar ricardo360 Posted:
  14. sweet shit. i really need it

    young-emerican's Emeritar young-emerican Posted:
  15. sweeet i wanna win!i need it

    emerica skate's Emeritar emerica skate Posted:
  16. yes i wana win the board and shoes

    emerica skate's Emeritar emerica skate Posted:
  17. I need to win those shoes :) is he really on toy machine?

    Strange Days's Emeritar Strange Days Posted:
  18. i need them

    jai888's Emeritar jai888 Posted:
  19. forget the shoe's i just want the board

    bryan's Emeritar bryan Posted:
  20. APRil 3th is my b-day!!!!
    i hope i win

    alx's Emeritar alx Posted:
  21. yo suck my fuck balls pussy im sooooooooo going to fuck me if i win if i win ill lick some ones butt hole hitler rules

    fuck balls's Emeritar fuck balls Posted:
  22. yaaaaaaa! baker and emerica for life biotch

    reynolds's Emeritar reynolds Posted:
  23. i want em both

    sk8-emerica's Emeritar sk8-emerica Posted:
  24. oooooh
    shits tight.
    so just a little word,
    ive been grounded for quite awhile now,
    and i just got out the other day and it felt like ive been locked up!
    so i went out to skate and i was landing 360 hardss
    i got so happy i stomped that shit and it snapped D:
    point is, that boards tight, i want it.

    Gabe's Emeritar Gabe Posted:
  25. toy machine or baker board? and leo 1 or 2

    mcren10's Emeritar mcren10 Posted:
  26. i need it so bad plz emerica

    erick's Emeritar erick Posted:
  27. i gotta win that shit and is he really on toy machine? cus if he is than fuck yeah cus they have the most pop eva

    reynoldsfan180's Emeritar reynoldsfan180 Posted:
  28. please i love your shoes and i love your team. love em.thankyou

    michael padilla's Emeritar michael padilla Posted:
  29. i love this shoes , i ned this shoes to life , i must get this shoes

    lukas preussner's Emeritar lukas preussner Posted:
  30. if the board is 8.3 Ill take it!! ;)

    emericanpride's Emeritar emericanpride Posted:
  31. man money is tight i really need this yo!

    manuel's Emeritar manuel Posted:
  32. i wanna win that so bad i like his style and his shoes

    Holden's Emeritar Holden Posted:
  33. F*** all u guys i need that stuff the most!!

    Jordan Andrews's Emeritar Jordan Andrews Posted:
  34. Hey Mr Romero, Remember when u signed my old leo shoes in Victoria BC last summer? probably not haha. The RVCA team ripped that day at Vicwest. Im fat now but im gettin back into skating, this would help. cheers buddy

    JESse's Emeritar JESse Posted:
  35. if i could win the shoes and board itll save me $120 so let me win

    angel's Emeritar angel Posted:
  36. Chace dat wrat I wanawin

    Pepi's Emeritar Pepi Posted:
  37. U GUYS I HV ALWAYS DREAMT OF GETTING A SKATRBOARD AND COOL SHOES BT SINCE IM SO POOR I CANT AFFORD ANY SO HELP ME PLZ

    MARTHA's Emeritar MARTHA Posted:
  38. HALOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO GV IT TO ME PLZ

    MARTHA's Emeritar MARTHA Posted:
  39. What do skateboarding, Leo Romero, and Emerica have in common??

    i

    LauraP's Emeritar LauraP Posted:

Leave your rant

's Emeritar Anonymouse Posted: Right Now

URLs will automatically be turned into links.