Now Available: The Romero Laced X Thrasher! I get it! Thanks!

Video

Share this on:

The Emerica Shoe Incident

Skip to the rants (36)

Remember last year when an Iraqi reporter threw a shoe at then-President Bush for his extremely unpopular foreign policies? Well, history just repeated itself. Seems a disgruntled Jane's Addiction "fan," who was apparently unsatisfied with their performance, lobbed an Emerica shoe at frontman Perry Farrell's face during their set at Verizon Amphitheater in Irvine, California on May 20, 2009. “Emerica? This isn't even as good as a Birkenstock!” Perry responded, echoing an incident years ago in which a sandal got chucked at him. Even hippies target Jane's Addiction. Ha-ha! Hmmm, we wonder if this whole event at Verizon was staged. Either way, it's hilarious.

Share this on:


(36) responses to: The Emerica Shoe Incident

  1. haha, douchebag.

    .'s Emeritar . Posted:
  2. haha

    trevorskates09's Emeritar trevorskates09 Posted:
  3. janes addiction sucks for hating on emerica

    LVemerican's Emeritar LVemerican Posted:
  4. throw that shoe at his face..they aint good at all..

    deanskate's Emeritar deanskate Posted:
  5. janes addiction sucks anyway

    hecho en emerica's Emeritar hecho en emerica Posted:
  6. hahah whatta fucking moron!

    Joey's Emeritar Joey Posted:
  7. "You don't know shit about fashion" Im surprized there wasn't a riot right after that. Whats a Birkenstock?

    WtfEmerican's Emeritar WtfEmerican Posted:
  8. he should be emberassed. he was mad cuz he wanted a fresh pair of birkenstocks to wear, his are all worn out.

    TheGeetman's Emeritar TheGeetman Posted:
  9. print up some tees with the caption

    "Perry Farrell can't skate"

    miles's Emeritar miles Posted:
  10. LOLZ CROSS MARKETING! To bad there wasnt a close up on the shoe when he was reading it! Free Promotion!!

    Cory Martinez's Emeritar Cory Martinez Posted:
  11. at k-mart ??
    wtf dude

    WarrenJ's Emeritar WarrenJ Posted:
  12. yo let's jump'em this bitch does'nt know who he's playing with

    iliketacos's Emeritar iliketacos Posted:
  13. He's a dumbass!
    Pretty sure he knows nothing about skateboarding shoes besides Vans.
    But you know...
    Still pretty fucking ignorant of him.
    Perry Ferrell K!KK4

    Emmanuel's Emeritar Emmanuel Posted:
  14. I hate when people talk shit when completely oblivious. I will never play their song on Guitar Hero anymore.

    Aaron.'s Emeritar Aaron. Posted:
  15. hahaha fuck fasion! hahaha SKATEBOARDING hahahah that guy sucks! thats the best stuff out there!: hahahaha

    Strange Days's Emeritar Strange Days Posted:
  16. that fool is on crack Emerica is the shit

    kodiak's Emeritar kodiak Posted:
  17. hah cheap crack does that to you!

    Maysum's Emeritar Maysum Posted:
  18. haha. thats awesome.

    GruesomeGarrett's Emeritar GruesomeGarrett Posted:
  19. He should have hit him in the mouth that he shut the f... up, damn drugvictim.

    Ingo's Emeritar Ingo Posted:
  20. "not only does he not know anything about fashion..."

    ^in his shiny flash gordon pants

    -'s Emeritar - Posted:
  21. definitely not $19 at k mart

    Joe's Emeritar Joe Posted:
  22. haha this made me laugh so hard
    what a dumbass

    braceknot's Emeritar braceknot Posted:
  23. That guy is a joke, doesn't even know how much a emerica shoe exactly cost haha

    dante's Emeritar dante Posted:
  24. HAHAHAHAHAHAHA!!!!

    bowie8338's Emeritar bowie8338 Posted:
  25. THIS VIDEO IS ALMOST AS FUNNY AS JANE'S ADDICTION'S AESTHETICS IN "MUSIC"

    bowie8338's Emeritar bowie8338 Posted:
  26. this guy doesn't know wats good

    the crazy herrrrmano's Emeritar the crazy herrrrmano Posted:
  27. you guys are being dumb about the whole thing who gives a crap its shoes dont be retards

    dumba$$'s Emeritar dumba$$ Posted:
  28. sucks to be janes addiction

    davetheblackdart's Emeritar davetheblackdart Posted:
  29. ahahah man fuck perry whatever his name is. there such a terrible band anyway ahah..and a 13 doller shoe from walmart ahah..ten bucks says he wears boots made out of gay peoples asses

    dirtythorson's Emeritar dirtythorson Posted:
  30. that guy is a faggot screw janes addiction evryone that supports emerica should just shit on that guys life and make fun of him non stop for liking fashion and those gay ass shoes birkenstocks watta quueer perry ferrrel you faggot....janes addiction worst band eevr ...i mean have yourd that song JANE SAYSS LALALA IM A SUPER DUPER FAAGG MY NAME IS PERRY FERREL AND I LIKE QUEER ASS SHOES LALA lololol

    spanky's Emeritar spanky Posted:
  31. Jane's Addiction sucks

    alex's Emeritar alex Posted:
  32. perry farrel is a douche bag, "you dont know shit about fashion" what a queer lol. janes addiction sucks.

    hughami's Emeritar hughami Posted:
  33. hahhaha, yea, cheapp.. 70 bucks

    dan skoldberg's Emeritar dan skoldberg Posted:
  34. What the hell?

    willivanilliii's Emeritar willivanilliii Posted:
  35. Look at what he is wearing! He looks like an asshole dressed like that. Fuck his opinion on anything clothing related. 6 years later and im still wearing my Emerica Tilts. 'NUFF SAID

    SkateRat's Emeritar SkateRat Posted:
  36. what a douchbag.i woulda got up on stage and beat the shit outta him

    honorg-code's Emeritar honorg-code Posted:

Leave your rant

's Emeritar Anonymouse Posted: Right Now

URLs will automatically be turned into links.